Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
(Po-Pá, 8-16 hod.)
0 ks
za 0 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
  • Štítky blogu
Novinky
08.09.2019
Stránky motokola.cz na nové platformě
Od ledna 2020 jsou v provozu nové webové stránky a obchod, probíhá odlaďování systému. Prosím omluvte případné nesrovnalosti v produktech a stavu skla... číst celé
Zobrazit všechny novinky
Blog
FAQ - Zákazníci 7 FAQ - Zákazníci 7
Konkrétní otázky zákazníků k provozu motokola s odpověďmi. číst celé
FAQ - Zákazníci 6 FAQ - Zákazníci 6
Konkrétní otázky zákazníků k provozu motokola s odpověďmi. číst celé
FAQ - Zákazníci 5 FAQ - Zákazníci 5
Konkrétní otázky zákazníků k provozu motokola s odpověďmi. číst celé
Zobrazit všechny články
Nepropásněte novinky, akce a slevy!

Můžete se kdykoli odhlásit. Zasíláme jednou za 14 dní.

FAQ - Zákazníci 1

Nápovìda pro psaní pøíspìvkù.

  • [b]Tlusté písmo[/b]
  • [i]Kurzíva[/i]
  • [*red]èervená barva[/*]
  • [*#FF0000]èervená barva[/*]
  • Slovo zaèínající na http:// se automaticky zmìní na odkaz
  • [url http://miniaplikace.blueboard.cz]popisek[/url]

Smazání pøíspìvku

Jako autor pøíspìvku si mùžete nechat poslat odkaz pro smazání pøíspìvku na svùj email (pokud jste ho uvedli)

Jako správce knihy mùžete smazat pøíspìvek zadání loginu a hesla do BlueBoard.cz

Login:
Heslo:

HonzaE-mail

Odpovídáte X

petr hrbáčekE-mail

MOTOKOLA reaguje:

Díval jsem se do ceníku Hondy. Cena cívky je 1265 Kč s DPH.

Můžete ještě zkusit nastavit menší mezeru mezi cívkou a magnetkou na ventilátoru nebo zkusit odpojit vypínač od motoru, zda není vyzkratován. Pak už jen koupit cívku případně svíčku. Vše mám skladem. Jsem rád, že jste spokojen s Felt Destination. Felt stále nabízí rok od roku méně modelů chopperů / cruiserů, případně je unifikuje. Což je škoda.

Odpovídáte X

petr hrbáčekE-mail

MOTOKOLA reaguje:

Dobrý den, pane Hrbáčku, výměna cívky je jednoduchá. Jen je třeba nastavit mezeru mezi cívkou a magnetkou na větráku motoru. Uvidíte, jakmile cívku odšroubujete (dva šrouby). Pokud bude mezera malá, tak bude ventilátor škrtat o jádro cívky nebo se sekne, pokud velká, tak nebude jiskra.

Odpovídáte X

tondaE-mail

MOTOKOLA reaguje E-mail:

3.4.2018 (11:02)X

Dobrý den, s motorem z motorové pily, nemám zkušenost. Používám jen motory z křovinořezů (Mitsubishi, Kawasaki, Honda). Problémy s policií nemám. Za 12 let co se tato varianta vyrábí žádný zákazník problém se státní/městskou policií nebo pojišťovnou neměl a to i při kontrolách na cyklostezkách. Toto je důležité především pro ty, co přišli o ŘP a používají jízdní kolo s pomocným motorem pro dojíždění do práce.

Odpovídáte X

tondaE-mail

MOTOKOLA reaguje:

Dobrý den, legislativu pro benzínové motory si upravuje každý stát sám. V Německu jsou zvyklí na svá benzínová motokola Sachs (Saxonette). Myslím, ale že mají oficiální legislativu upravenou na tento motor, který má o trochu nižší obsah i výkon. Honda má 1000 W. Projel jsem celé Německo od Severního moře Cuxhaven - Děčín a žádný problém nebyl. Co se týče Itálie, tak zítra jedu do Itálie, tak se mohu poptat. Nicméně měla by platit obecně ještě jedna věc, pokud výrobek může být legálně prodáván provozován v jednom státě, měla by být možnost jej provozovat i v jiném státě EU, jednotný trh.

Odpovídáte X

Lukas PollakE-mail

MOTOKOLA reaguje:

Dobrý den, pane Pollaku, nevím, jaký motor máte na motokole, zda jej máte od nás. Používáme Hondy GX35. U čínských dvoutaktů bych to nedoporučoval, tyto motory jsou extrémně hlučné 4-takt je o trochu lepší, co se týče hlučnosti. Nevím, z jakého důvodu výfuk nemáte namontován. Obecně to nedoporučuji, i když je motokolo rychlejší. Pokud máte Hondu GX35, mohu Vám nabídnout sportovní výfuk z USA pro GX35. Výkon se zvedne a hlučnost je přijatelná. Toto je ovšem lépe probrat e-mailem.

Odpovídáte X

Ladislav BřezkaE-mail

MOTOKOLA reaguje:

Můžete poptat dovozce Felt Squealer: www.jmctrading.cz

Případně mohu poskytnout adresu příslušenství v Německu.

Odpovídáte X

Pavel ProkopE-mail

MOTOKOLA reaguje E-mail:

Dobrý den pane Prokope, pravděpodobně bude problém v seřízení rychloupínací páčky. Jsou tam dvě matice, jedna hlavní seřizovací velká, tu nastavíte rukou a jak píšete pojistná matice na klíč M10. Ta je jen pojistná. Doporučuji znovu seřídit hlavní matici rukou (kovová s pryžovou gumkou) a klíčem M10 dotáhnout pojistnou. Pokud by to nepomohlo, tak objednat nové rychloupínací šrouby. Šrouby drží velmi dobře, nepředpokládám, že bude nutné vyrobit "hřeben".

Odpovídáte X

wipE-mail

MOTOKOLA reaguje:

Odšrouboval bych motor z duralového U-profilu a podíval se, zda se nepovolila odstředivá spojka ( bubínek ) zpětným rázem ze závitu hřídelky. Pokud ano, tak zalepit a dotáhnout. Pokud je spojka dotažená a motor od té doby při vyšších otáčkách zhasne, mohlo dojít k přeskočení o zub rozvodového řemene. S tím byste musel do servisu, aby opět rozvodový řemen vrátili na správné místo (zub) ozubeného kola nebo to nemusí mít souvislost se sjížděním z kopce a při vyšších otáčkách motoru do něj nejde dost benzínu. Může být zanesený palivový filtr v nádrži nebo ucpaný přívod vzduchu do nádržky paliva a vzniká podtlak. Pokud rozšroubujete víčko, motor by měl jet. Případně zkontrolovat množství oleje v motoru zda se při vyšších otáčkách nezadírá.

Odpovídáte X

ŠtěpánE-mail

MOTOKOLA reaguje E-mail:

Dobrý den,

čím je plášť širší, tak je lepší přenos hnací síly z válečku na plášť.

Doporučuji u 28 palc. kola min. šířku pláště 40 mm optimálně 47 mm a u horského kola 26 palc. 50-52 mm šířku. Nejužší plášť použitelný na motokolo, který máme skladem je Marathon GreenGuard B/B+RT 40-622 (700x38C), který se dá ještě osadit. Velkou roli hraje kvalita pláště, proto používáme Schwalbe Marathon GreenGuard, hustící tlak na motokole je cca 4,5 atm. Pokud máte pláště šířky 35 mm, lze použít bez problémů i 40 mm a případně širší. Označení pláště např. 700x35C znamená šířku pláště 37 mm dle ETRTO viz:

https://issuu.com/imexpo/docs/schwalbe.techinfo/1

Odpovídáte X

Michal KlímaE-mail

Odpovídáte X

Jiří DobiášE-mail

MOTOKOLA reaguje:

Dobrý den, pouze upozorňuji jaká je praxe. Určité procento zákazníků si pořizuje jízdní kolo s pomocným benzínovým motorem z důvodu odebrání řidičského průkazu, tzn. potřebují mít jistotu legálnosti provozu. Třecí váleček zcela vyhovuje a za posledních 11 let nebyl jediný problém při policejní kontrole, což se o řetězovém pohonu říci nedá. Řetězový pohon nenabízím a je na uvážení každého, kdo si řetězový pohon pořídí, zda přesvědčí argumenty i příslušníky policie. Mám zpětnou vazbu od provozovatelů řetězových pohonů, že ne vždy se to podaří a v případě havárie a řešení s pojišťovnou mají problém. Pokud jste přesvědčen o legálnosti provozu jízdního kola s řetězovým pohonem, tak tento Váš názor můžete sdělit při policejní kontrole případně ve správním řízení či u soudu a následně orgán rozhodne, zda máte pravdu nebo nikoli. Doporučuji brát v úvahu dřívější rozhodnutí policie ČR, viz

http://www.policie.cz/clanek/mladik-si-kolo-dovybavil-motorem.aspx

R. Novy reaguje:

Já doporučuji brát v uvahu vyhlasku a ne názor mluvčí nebo jednoho policisty. Pokud vám to jede rychleji než 25, tak i s třecím válečkem to je motokolo, moped atp. To je bohužel problém a obávám se, že odnímatelnou vás nezachrání, nehledě na to, že to ve vyhlášce není. Je tam, že nesmí být zásah do nosné konstrukce.

Odpovídáte X

motokolari.cz

Odpovídáte X

TomasE-mail

wip reaguje E-mail:

mám 7500km najeto a cajk

MOTOKOLA reaguje:

Jedenkrát ročně nebo při vyšší hlučnosti ložisek v nástavbě (osazeny dva kusy) nebo při časté jízdě za deště můžete hodinářským plochým šroubováčkem vyloupnout černé krytky ložisek a překontrolovat množství vazelíny v ložiscích. V případě nedostatku vazelínu docpat např. (plastické mazivo Mogul LV 2-3). Stačí vyloupnout jen jednu černou krytku u každého ložiska.

Odpovídáte X

wipE-mail

MOTOKOLA reaguje E-mail:

Dobrý den, motor GXH 50 dle výkresu viz:

http://www.honda-engines-eu.com/documents/10912/15828/04_TS_GXH50_2013.pdf

Pravděpodobně nelze použít, bude jiná rozteč šroubů i průměr spojky. Honda GXV50 je vertikální a potřebujete horizontální. Pokud byste chtěl osadit motor s větším výkonem, tak např. dvoutaktní Mitsubishi TLE 43. Stejná rozteč šroubů i průměr odstředivé spojky, pouze je třeba příruba (vymezovací trubka) mezi motorem a U-profilem o pár mm delší (možná bude trubka pro TLE43 i na skladě). Výkon by byl obdobný jako Honda GXH50.

Fotografii motokola s motorem Mitsubishi TLE43 mohu zaslat emailem.

Zde výkres pro GX35:

http://www.honda-engines-eu.com/documents/10912/15808/02_TS_GX35_2013.pdf

Odpovídáte X

petrE-mail

Odpovídáte X

MOTOKOLA

Odpovídáte X

petrE-mail

Odpovídáte X

PetrE-mail

Odpovídáte X

petrE-mail

MOTOKOLA reaguje:

Zkusit od nejjednoduššího:

1/ podtlak v nádrži - zkusit při zahřátém motoru otevřít nádrž a nastartovat

2/ upravit šroubkem volnoběžné otáčky (přidat)

3/ může být problém s cívkou po zahřátí (výměna je velmi jednoduchá)

Pokud si nebudete jistý cívkou, mohu zapůjčit na vyzkoušení.

Dle katalogu Honda je doporučená cena cívky v servisu Honda ozn cívky: 30500-Z3F-013 cena 1200 Kč s DPH. Viz odkazy na katalogy a ceny náhradních dílů na www.motokola.cz Sekce: SERVIS nástaveb a motorů. Odkazy Vás přesměrují do on-line katalogů Honda (cenových i rozkresů dílů). Mohu Vám nabídnout zvýhodněnou cenu cívky 800 Kč s DPH.

4/ po 3 letech je lépe nechat v servisu zahradní techniky seřídit vůli ventilů popř. volnoběžné otáčky dle otáčkoměru (volnoběh si můžete odhadem seřídit sám šroubkem)

Zde je seznam autorizovaných servisů Honda: http://www.hondastroje.cz/prodejci.html

MOTOKOLA reaguje:

Vyzkoušejte, jakou dává jiskru svíčka (i nová) po zahřátí motoru. Pak uvidíte, zda to není cívka. Popř. ještě při zkoušení rozpojte vodič od vypínače u motoru.

Odpovídáte X

Líbil se článek? Sdílejte ho s přáteli
Kde nás najdete

Motokola výroba s.r.o
Klíny 51, Brno 615 000

Kontakty
(Po-Pá, 8-16 hod.)
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz