Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
(Po-Pá, 8-16 hod.)
0 ks
za 0 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Novinky
08.09.2019
Stránky motokola.cz na nové platformě
Od ledna 2020 jsou v provozu nové webové stránky a obchod, probíhá odlaďování systému. Prosím omluvte případné nesrovnalosti v produktech a stavu skla... číst celé
Zobrazit všechny novinky
Blog
FAQ - Zákazníci 7 FAQ - Zákazníci 7
Konkrétní otázky zákazníků k provozu motokola s odpověďmi. číst celé
FAQ - Zákazníci 6 FAQ - Zákazníci 6
Konkrétní otázky zákazníků k provozu motokola s odpověďmi. číst celé
FAQ - Zákazníci 5 FAQ - Zákazníci 5
Konkrétní otázky zákazníků k provozu motokola s odpověďmi. číst celé
Zobrazit všechny články
Nepropásněte novinky, akce a slevy!

Můžete se kdykoli odhlásit. Zasíláme jednou za 14 dní.

FAQ - Zákazníci 7

Nápovìda pro psaní pøíspìvkù.

  • [b]Tlusté písmo[/b]
  • [i]Kurzíva[/i]
  • [*red]èervená barva[/*]
  • [*#FF0000]èervená barva[/*]
  • Slovo zaèínající na http:// se automaticky zmìní na odkaz
  • [url http://miniaplikace.blueboard.cz]popisek[/url]

Smazání pøíspìvku

Jako autor pøíspìvku si mùžete nechat poslat odkaz pro smazání pøíspìvku na svùj email (pokud jste ho uvedli)

Jako správce knihy mùžete smazat pøíspìvek zadání loginu a hesla do BlueBoard.cz

Login:
Heslo:

Rostislav NetopilE-mail

MOTOKOLA reaguje:

Dobrý den, do této úpravy výfuku jsem se nepouštěl. V současné verzi výfuku od výrobce motoru Honda je zcela zakrytován plastem proti náhodnému popálení a musel by se zakomponovat pod tento kryt popř. HONDA s tímto výfukem garantuje max. čístý výkon 1000 W, který by se mohl změnit a bylo by nutné jej znovu přeměřit dle příslušné normy pro měření výkonu. Popř. zákazníci si sami na vlastní nebezpečí montují různé modelářské výfuky např. z letadel. Nicméně by bylo možné současný výfuk doplnit skelnou vatou, kterou jsou utlumeny automobilové výfuky (výkon motoru by se snížil). Tato vata se prodává např. zde: http://www.alda-moto.cz/e-shop/kat/motodily/vata-do-vyfuku/

Petr reaguje:

Experimentovat s výfukem nedoporučuji, zvláště vycpávat ho skelnou vatou. Pokud vznikne moc velký tlak, budete se divit stejně jako já. Viděl jsem výfuk sestavený z tenkostěnných trubek, byl 4x větší než originál a z motoru musel být odstranění kryt, ale tlumil perfektně.

Odpovídáte X

Petr KadlecE-mail

MOTOKOLA reaguje:

Dobrý den, třecí válečky se stále zdokonalují. V současné době je použit typ třecího válečku s podélným drážkováním, na který je nanesena vrstva zrn karbidu wolframu. Tento povrch má lepší přilnavost k plášti i za mokra a tím pádem lze provozovat motokolo i na mokré vozovce oproti dřívější verzi jen kaleného rádlovaného ocelového povrchu třecího válečku. Za mokra jezdíte stále rychlostí 25-30 km/h oproti maximu za sucha 40 Km/h. Váleček lze vyměnit za karbidovaný podélně drážkovaný. Řešení přes řetěz-variátor se určitě v ČR nevyrábí, neboť není legální a tím pádem se nejedná o jízdní kolo s pomocným motorkem a nemůžete jej tak používat (namontovat) na své jízdní kolo a jezdit s ním na veřejných komunikacích. Jedná se o to, že je již pohon pevnou součástí jízdního kola. Pokud spojíte pohon pevně s jízdním kolem (řetězem, kardanem...) musíte již mít TP, schválené brzdy, světla + pojištění odpovědnosti... Toto by šlo pouze v případě, pokud by se takto prodávalo celé jízdní kolo schválené již z výroby a byla by to již jiná legislativní kategorie (obdoba jako MOPED, BABETA atd.), ale v žádném případě by jste si to nemohl namontovat na své vlastní jízdní kolo, kde máte brzdy, světla, ráfky různých kvalit a účinností. Tyto varianty přenosu pomocí řetězu se většinou používají v některých státech USA. Každý stát má svoji legislativu. Tj. v některých státech USA je tento pohon legální a v jiných je naupak zakázán na jízdním kole.

Odpovídáte X

Miroslav Dvořák

MOTOKOLA reaguje:

Ano, lze použít např. systém od českého výrobce nosičů/brašen na jízdní kolo firmy Sport Arsenal viz.: www.sportarsenal.cz Vhodné např. v kombinaci: Nosič na přední/odpruženou vidlici art. 204, kde můžete dát na každou stranu vidlice po jedné odnímatelné brašně. Dále se dá použít nosič/brašny na zadní sedlovou tyč.: art 209 nebo art220 + další kombinace brašen na řídítka a do rámu. V případě, že by jste chtěl použít klasický nosič na zadní vidlici jízdního kola s uchycením v horní části i spodní části vidlice lze použít také a to po jeho menší úpravě. V případě zájmu, lze zaslat fotografie upraveného nosiče emailem popř. dodat tento nosič. Dále nosiče Sport Arsenal model 209 skladem a ostatní modely lze dodat ve stejných cenách jako u výrobce Sport Arsenal.

Odpovídáte X

Jiří Turnovský

MOTOKOLA reaguje:

Dobrý den, význam přehazovačky je vysvětlen na dotazu níže. Jedině, kde přehazovačka nemá velký význam jsou kola typu CRUISER / CHOPPER. Zde se nepředpokládá primární určení do hor jako u ostatních modelů jízdních kol např. MTB/CROSS, zde je samozřejmě nutností. Kola Cruiser/Chopper jsou určena na pohodovou jízdu v rovinatém/mírně zvlněném terénu. O zvětšení objemu tovární nádrže na motoru HONDA GX35 v současné době neuvažujeme. Objem stávající nádrže je 0,65 litru. Při jízdě stále na plný plyn při rychlosti 35-40 km/h vydrží na cca 33 km. Při jízdě na veřejnch komunikacích dle vyhlášky do max. rychlostí 25 km/h. ujedete cca 50 km. Při hmotností jezdce 90 Kg. a běžně zvlněném terénu. Nádrž je originál HONDA plastová a velmi lehká. V případě, že potřebujete zvětšit dojezd je velmi výhodné použít láhve na benzín PRIMUS. Vyrábí se ve 3 velikostech 0,6 L / 1 L / 1,5 L . Láhev o obsahu 0,6 L lze zasunout do cyklokošíku na láhev např. model AUTHOR viz. náš e-shop. Na běžném MTB kole jsou standardně dva cyklokošíky. Láhve o obsahu 1 L nebo 1,5 L lze vozit v přídavné brašně např. na sedlovou tyč např. model JUNK Click fix. Tuto brašnu máme vyzkoušenu a lze ji snadno oddělat díky použití systému Click fix. Vše lze zakoupit u nás a je stále skladem. Firma PRIMUS vyrábí láhve na benzín více jak 100 let a jedná se o kvalitní bezpečné výrobky, které můžete vozit i v batohu bez hrozícího úniku benzinu či zápachu popř. jeho vznícení elektrostatickým výbojem.

Domagoj reaguje:

Ech, to sem si dal... :-)

SEO optimalizace

Odpovídáte X

Adolf KučeraE-mail

MOTOKOLA reaguje:

Dobrý den, na motolulu žádné produkty nemáme. Jen na www.motokola.cz . Přehazovačka na motokole význam má. Jedná se o to, že pokud používáte motor, nepotřebujete opravdu přehazovat, ale motokolo jezdí bez větších problémů rychlostí 35-40 km/h, tj. pokud by jste chtěl motoru pomoci příšlapem, pak musíte mít přehozeno na jeden z nejtěžších stupňů převodu (většinou druhé nejmenší kolečko). Na tento těžký stupeň se i rozjíždíte, neboť při šlápnutí do pedálů při rozjezdu si již pomáháte motorem. Při rychlosti 35-40 km/h by žádný jiný stupeň přehození neměl smysl a to včetně jízdy do prudšího kopce. Do prudšího kopce jedete bez problémů s lehkým příšlapem rychlostí 25-30 km/h. Tj. pokud by jste si koupil kolo bez převodů, tak tam nebudete mít vzadu to malé kolečko a nemůžete tak na ně přehodit. To znamená nepotřebujete na motokole přehazovat, ale potřebujete ten těžký převod. Nemluvím o tom, že motor můžete vypnout a šlapat jako na jiném jízdním kole bez brždění motorem a poté jistě využijete i ostatní převody jako na jakémkoli jiném jízdním kole bez motoru.

Odpovídáte X

Adolf KučeraE-mail

MOTOKOLA reaguje:

Dobrý den pane Kučero, zašlete mi email a já Vám pošlu fotografie trojkolky s motorem HONDA GX35, kterou si zákazníci svépomocí upravili. Lehokolo se spalovacím motorem vyráběné továrně jsem nikde nenašel. Lze zakoupit lehokolo samostatně výrobci např. AZUB, http://www.greenspeed.com.au/http://www.kmxus.com/http://hpvelotechnik.com/ atd. a motor si na něj dodatečně přidělat např. naši nástavbu. Nikdy jsem ovšem na tovární lehokolo motor nemontoval a tak nevím, jak velké úpravy by bylo nutné provést. Někteří zákazníci, si postavili lehokolo sami a použili naši nástavbu.

MOTOKOLA reaguje:

23.6.2010 (17:22)X

Pozn. k lehokolům. Díval jsem se na model Greenspeed (troj kolo: 2dvě kola v předu a jedno vzadu) model viz.: http://www.greenspeed.com.au/webimages/ww_tour_side_big.jpg Na toto lehokolo by šla motorová nástavba přímo bez úprav. Ovšem neskutečná cena 2750 Aus dolar (50 000 Kč) je možná akceptovatelná jen pro hledače australských opálů v Coober Pedy

Odpovídáte X

Stanislav StodolaE-mail

MOTOKOLA reaguje:

Ano, lze použít motokolo i na nezpevněných površích (polní cesty). Nové modely třecích válečků jsou potaženy karbidem wolframu, který má velmi vysokou odolnost proti opotřebení abrazí.

Adolf Kučera reaguje E-mail:

Domnívám se, zda dotaz nebyl míněn jinak - lze s motokolem i na cyklostezky všeobecně?

MOTOKOLA reaguje:

Legislativně lze použít motokolo i na cyklostezce, pokud nepřekročíte rychlost 25 km/h. Pokud splníte tyto požadavky, tak dle vyhlášky MD341/2002 se jedná o jízdní kolo. Nicméně v ČR lidé nejsou zvyklí na motokola, tj. při větším provozu na cyklostezce je lépe použít k pohonu jen šlapání.

Odpovídáte X

Roman GašparekE-mail

MOTOKOLA reaguje:

Dobrý den, skládací kolo Dahon Vitesse D7 s motorem Honda GX35, které je v nabídce, má max. hmotnost jezdce 105 Kg. Jedná se o velmi kvalitní skládací kolo amerického specialisty fy. Dahon, který se zabývá pouze skládacími koly. Toto kolo je montováno fyrmou Dahon v továrně v ČR zásobující celý trh EU. (žádná Asie). Poslání motokola na Slovensko je možné a to formou dobírka (dopravní společnost TopTrans) je účtována stejná cena jako pro ČR a to 500 Kč s DPH. Jízdní kolo je smontované a vyzkoušené. Detaily skládacího kola Dahon Vitesse D7 s motorem Honda GX35 je možné shlédnout v sekci OBCHOD - Motorové nástavby a motokola. Záruka na motor Honda GX35 je celosvětová tj. platí i na Slovensku.

Odpovídáte X

Adolf KučeraE-mail

MOTOKOLA reaguje:

Dobrý den, běžně montáž na tříkolku pro invalidy neděláme. Někteří zákazníci si úpravu trojkolky provedli sami s využitím naší nástavby. Většinou se jedná o jednoduché navaření plocháče na zadní vidlici kola a na ni se posléze přimontujete vlastní nástavba. V případě, že Vás toto téma zajímá, můžete mi zaslat emailovou adresu a já Vám zašlu fotografie takto upravených tříkolek s motorovou nástavbou Honda GX35. Nejedná se o složitou úpravu. V případě invalidního občana, většinou úřad sociálního zabezpečení proplácí 50 proc. z ceny nástavby po předložení proforma a následně faktury daňový doklad na tuto nástavbu.

Adolf Kučera reaguje E-mail:

Děkuji za Vaší odpověď, rád bych tedy využil Vaší laskavosti o zaslání foto tříkolky s nástavbou Honda. Děkuji

Adolf Kučera reaguje E-mail:

Prosím, ještě jeden dotaz, jsem "zvědavý dědek". Např. čopr s nástavbou - možnost nosiče zavazadel nebo brašna na řídítka ap., jde to? Děkuji

Odpovídáte X

František EhrenbergerE-mail

MOTOKOLA reaguje:

Dobrý den, v současné době (rok 2010) se používá model třecího válečku podélně drážkovaného se sraženou hranou, který je kalen a povrchově upraven plasmatickým nástřikem zrn karbidu wolframu s jemnou velikostí zrna. Karbid wolframu zaručuje extrémní odolnost válečku proti opotřebení abrazí a zároveň jeho jemné zrno a podélné drážkování válečku se sraženou hranou zajišťuje malé opotřebení pláště. Podélné drážkování válečku zajišťuje jeho univerzálnost použití pro různé šířky plášťů od 1,75'' trekking do 3'' u Felt Chopper. V současné době má třecí váleček velkou životnost a častá výměna válečku by se prodražila z důvodu, že jsou použita velmi kvalitní samomazná ložiska švédské firmy SKF 6202 2RSHNR v ceně cca 200 Kč kus (použity 2 kusy). Při každé výměně válečku (stažení ložisek)je lepe vyměnit i ložiska kvůli jejich možnému poškození při stahování popř. promáčknutí bočního krytu ložiska stahovákem. Má za následek zatékání vody/vystříkání vnitřní vazelíny v ložisku a jeho následné pískání/zadření. Otáčky ložiska na hřídelce se pohybují do 6000 ot./min. U pláště šířky 1,9'' je styčná plocha přitlačeného třecího válečku 1,35''.

Odpovídáte X

Jiří SchropferE-mail

MOTOKOLA reaguje:

Bude doručena ČP obchodní balík v pondělí 17.5. 2010.

Odpovídáte X

Jakub RůžičkaE-mail

MOTOKOLA reaguje:

Dobrý den, v současné době se prodej na splátky neposkytuje. Jediná alternativa snížení ceny motokola je odečet 20 proc. DPH v případě Vaší možnosti zahrnout motokolo do majetku firmy. Motokolo lze použít jako dopravní prostředek. Další možnost, která platí pouze pro invalidní spoluobčany je zažádat na příslušném úřadě sociální péče o příspěvek na invalidní pomůcku sloužící k přepravě. Poskytuje se příspěvek ve výši až 50 proc. z ceny.

Odpovídáte X

Petr ŠkaloudE-mail

MOTOKOLA reaguje:

Dobrý den pane Škaloude, budu se snažit nástavbu smontovat dnes a odelslat ČP obchodní balík s doručením následující den tj. pátek 23. dubna. Jakmile se nástavba odešle, budete informován pomocí SMS.

Odpovídáte X

Jaroslav BartošE-mail

MOTOKOLA reaguje:

Dobrý den, na jízdním kole můžete ponechat původní jednoduchý ráfek za předpokladu, že je kvalitní a dostatečně tuhý. Pokud je jednoduchý ráfek kvalitní s dobrou tuhostí, použijete jen přiložený plášť Rubena 26x1,9 APS RS a přiloženou kvalitní duši MICHELIN. Při hmotnosti jezdce nad 100 Kg. je již nutné použít dvoustěnný ráfek. Cena dvoustěnného ráfku např. REMERX se pohybuje kolem 300 Kč a celého vypleteného zadního kola s dvoustěnným ráfkem kolem 700 Kč.

Odpovídáte X

Max KlingerE-mail

MOTOKOLA reaguje:

Dobrý den, přídavný motor na jizdní kolo si můžete vybrat v sekci OBCHOD. Do nástaveb je montován 4-taktní 1 kW 35,8 ccm motor Honda GX35. Objednávku je možné provést též prostřednictvím emailu nebo telefonicky.

Odpovídáte X

luboLME-mail

MOTOKOLA reaguje:

S výrobou motorových nástaveb s přenosem hnací síly přes řetěz nebo řemen se výhledově nepočítá z těchto důvodů:

* Složitější konstrukce. Je většinou třeba převodové soukolí u motoru a speciální náboj v zadním kole. Tj. zákazník by si musel nechat vplést tento náboj do svého zadního kola popř. by se muselo dodávat již vypletené jako příslušenství k nástavbě.

* Legislativní omezení, dle některých výkladů se při spojení pomocí řetězu/řemenu již nejedná o kategorii jízdní kolo s pomocným motorkem. Pravděpodobně by se jednalo již o MOPED, který má další omezení pro použití (schválené brzdy/osvětlení, registrace, ŘP…)

* Řetězový převod na jízdním kole se používá např. v některých státech USA, jako např. FL, ale v NJ je to již zajázané, jednalo by se o jinou kategorii než obyčejné jízdní kolo.

* Složitější montáž, kterou by nemusel každý zákazník zvládnout

* Bezpečnost, celý řetězový/řemenový převod by musel být kapotován z důvodu náhodného zachycení části oblečení a následného strhnutí jezdce.

* Další varianta, která se používá v EU je, že celý spalovací motor je přímo umístěn na zadním náboji zadního kola viz. SACHS.

http://www.sfm-bikes.de/de/bike.php?bike_id=235

Nevýhoda tohoto řešení je, že není možné koupit set a namontovat si jej na vlastní jízdní kolo a dále většinou použití dvoutaktního motoru z důvodu jeho malých rozměrů. 4-taktní motory jsou konstrukčně podstatně složitější, větší než 2-takt a nehodí se proto pro tento způsob uchycení. Vysoká cena, např. SACHS stojí 50 000 Kč o výkonu jen 0,5 kW 2-taktním motoru a rychlosti 20 Km/h.

* Snažíme se zaměřovat na jednoduchá/robustní řešení s minimem použitých dílů, které zachovávají původní charakter jízdního kola + snadná montáž i demontáží takovéhoto motorového setu, kterou zákazník zvládne sám doma.

Odpovídáte X

luboLM

MOTOKOLA reaguje:

Na opotřebení pláště má vliv jak charakter pláště, tak i povrch válečku.

Na trhu je velké množství plášťů tj. u různých značek je to různé.

Na životnost pláště má vliv:

*tvrdost směsi, ze které je plášť vyroben,

(každý výrobce plášťů na svých stránkách uvádí složení směsí vyráběných modelů plášťů a také jakou má konkrétní směs odolnost proti opotřebení)

*tvar dezénu (slick, kostky …), na motokole nemusí být přímo slick, ale měla by být souvislá alespoň střední část pláště. Váleček nesmí poskakovat, popř. vykusovat ve velké míře náběžné hrany kostek pláště.

*výška dezénu pláště (může být od 2 do 5 mm)

*šířka pláště (vhodné jsou 1,9 palce a širší)

*zesílení konstrukce pláště tzv. APS ( kaučuková vložka pod běhounem)

Pokud má plášť vložkou proti průrazu APS, tak má větší tuhost a tolik se nedeformuje. Vložka má většinou i jinou barvu např. červenou, která se objeví v případě opotřebení běhounu pláště a upozorní nás tak na jeho nutnou výměnu.

*styl jízdy (pomoc při jízdě do prudkého kopce lehkým příšlapem, větší hmotnost jezdce nad 100 Kg)

*vliv prostředí (jízda v písku, za mokra)

Obecně platí, že značkové pláště s označením APS v cenové relaci od 300 Kč jsou kvalitnější s delší výdrží.

Dříve se vyráběly různé typy třecích válečků s různými povrchy, které měly větší/menší vliv na opotřebování pláště.

Vliv válečku:

Stručná historie výroby válečků (tvarů a povrchových úprav):

*/ 2 mm rozteč rádlování vzniklého tvářením + celkové kalení/,

*/třískové obrábění „pyramid na povrchu“ + celkové kalení/,

*/sražené špice rádlovaných pyramid + indukční kalení + karbid wolfram hrubého zrna/,

*/podélné drážkování + kalení + nástřik zrn karbidu wolframu hrubého zrna/

*/v současné době (rok 2010) se vyrábí hřídelky s podélným drážkováním se začištěnou hranou + indukční zakalení + plasmatický nástřik karbidu wolframu jemným zrnem/.

V této poslední variantě došlo ke zvýšení životnosti pláště Rubena Cobra APS RS.

Za běžných podmínek na silnici při zvlněném i částečně kopcovitém terénu a hmotnosti jezdce cca 90 Kg (použit třecí váleček průměr 23 mm). Pak může být přibližná životnosti prvního pláště kolem 1000 Km a druhého pláště kolem 1500 Km.

Čím je váleček více používaný, tím plášť více vydrží.

Povrchová vrstva (zrna) karbidu wolframu se povrchově vyleští a tím pádem měně obrušuje plášť. Vrstva zrn karbidu wolframu má extrémní odolnost proti opotřebení abrazi pískem.

Také čím větší průměr třecího válečku, tím větší životnost pláště. Této problematice bude věnována celá sekce podrobných informací z testování. Jako např. převýšení testovacího okruhu, fotodokumentace plášťů z průběhu testování. Vlastní testování se provádí za běžného silničního provozu na 80 km silničním okruhu v okolí Brna. Podrobné informace budou zveřejněny na přelomu jaro-léto 2010.

Odpovídáte X

Ondřej ŠtolbaE-mail

MOTOKOLA reaguje:

Dobrý den pane Štolbo, jsem rád, že jste spokojen. Od letošního roku se používá nový model třecího válečku. Váleček je podélně drážkován, indukčně zakalen + plazmatickým nástřikem nanesen povlak jemného zrna karbidu wolframu pojeného kobaltem. Tato povrchová vrstva má za následek velmi vysokou odolnost proti opotřebení válečku pískem na cestě (abrazí) a zároveň při provozu dojde k oleštění povrchových zrn CWCo, toto se projeví vyšší životností pláště Rubena Cobra APS RS. Pro zajímavost tento prášek CWCo se používá také na povrchové zušlechtění nástrojů pro zpracování hornin, povlakování vrtných hlavic. Během 1-2 týdnu budou nové válečky nafoceny v kategorii NOVINKY roku 2010. Bohužel v současné době není založen fanklub provozovatelů motokol. Beru to jako námět do budoucna, nejste první co má podobný zájem.

Lee reaguje:

www stránky s cms jsou v dnešní době už snad normální záležitostí tvorba webových stránek

Odpovídáte X

luboLME-mail

Motokola reaguje:

Čím větší průměr třecího válečku, tím větší rychlost na rovině a menší síla záběru v kopcích. Největší průměr co montujeme, je 26 mm. Rychlost na rovině se pohybuje do 50 Km/h s motorem Honda GX35. Pokud jezdíte v rovinatějším terénu, tak výhoda velkého průměru třecího válečku není až tak ve velké rychlosti, ale např. při rychlosti 30 km/h jedete jen na minimum plynu a motor není takřka slyšet, jako při použítí elektrokola. Tím pádem ji i minimální spotřeba paliva. Váleček s větším průměrem se velmi hodí na kola typu Chooper, která mají velkou šířku zadního pláště (obvykle 2,1 až 3,0 palce). Pláště jsou balónového typu a jsou vyrobeny z měkké směsi. Při použití velkého průměru třecího válečku v kombinaci s balónovým pláštěm, nedochází k jeho velkémlu opotřebení.

Odpovídáte X

pmrozzE-mail

Motokolo reaguje E-mail:

Bohužel nemohu odpovědět, neboť benzínový motor s obsahem 48 ccm již překračuje výkon 1 kW.

Obecně platí že u dvoutaktu/čtyřtaktu obsah motoru nad 35 ccm překračuje výkon 1 kW. Naše motory nejsou zařezeny v kategorii motokola, ale jízdní kola s pomocným motorkem. Splňují podmínku do 1 kW a tím pádem stejné povinnosti jako u jízdního kola.

Tj. je třeba ve Vašem případě zjistit u výrobce/dodavatele do jaké legislativní kategorie patří vaše motokolo. Při překročení výkonu 1kW již musí být produkt schválen technickou zkušebnou o kterém musíte mít doklad. Musí být schválené brzdy, osvětlení atd.

Pokud by toto nebylo splněno, není možné provozovat motokolo na veřejných komunikacích, pouze na soukromém pozemku.

Ověřte si o jakou kategorií se jedná. Zda se již jedná např. o moped...

Moped musí mít doklad o evidenční kontrole, povinné ručení, přihlášení...

Odpovídáte X

luboLM

Odpovídáte X

luboLME-mail

Odpovídáte X

Motokola

Odpovídáte X

luboLME-mail

Motokola reaguje:

Dobrý den, bohužel na Slovensku zkušební jízda možná není. Na Slovensko zasíláme, ovšem platí u Vás jiná legislativa o provozu motokol než v ČR. Nosné U-profily se vyrábí jen z duralu. Je to vhodnější materiál. Duralový U-profil má dobrou tepelnou vodivost a zároveň funguje jako chladič dvou ložisek, ve kterých je uložena třecí hřídelka. Je lehký, nekoroduje, oproti oceli se podstatně lépe obrábí. Duralové polotovary nám vyrábí hlinikárna Žíar nad Hronom.

luboLM reaguje E-mail:

Na Slovensku je výkon toho motora už moc velký?

Odpovídáte X

Líbil se článek? Sdílejte ho s přáteli
Kde nás najdete

Motokola výroba s.r.o
Klíny 51, Brno 615 000

Kontakty
(Po-Pá, 8-16 hod.)
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz