Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
(Po-Pá, 8-16 hod.)
0 ks
za 0 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
  • Štítky blogu
Novinky
08.09.2019
Stránky motokola.cz na nové platformě
Od ledna 2020 jsou v provozu nové webové stránky a obchod, probíhá odlaďování systému. Prosím omluvte případné nesrovnalosti v produktech a stavu skla... číst celé
Zobrazit všechny novinky
Blog
FAQ - Zákazníci 7 FAQ - Zákazníci 7
Konkrétní otázky zákazníků k provozu motokola s odpověďmi. číst celé
FAQ - Zákazníci 6 FAQ - Zákazníci 6
Konkrétní otázky zákazníků k provozu motokola s odpověďmi. číst celé
FAQ - Zákazníci 5 FAQ - Zákazníci 5
Konkrétní otázky zákazníků k provozu motokola s odpověďmi. číst celé
Zobrazit všechny články
Nepropásněte novinky, akce a slevy!

Můžete se kdykoli odhlásit. Zasíláme jednou za 14 dní.

FAQ - Zákazníci 5

Nápovìda pro psaní pøíspìvkù.

  • [b]Tlusté písmo[/b]
  • [i]Kurzíva[/i]
  • [*red]èervená barva[/*]
  • [*#FF0000]èervená barva[/*]
  • Slovo zaèínající na http:// se automaticky zmìní na odkaz
  • [url http://miniaplikace.blueboard.cz]popisek[/url]

Smazání pøíspìvku

Jako autor pøíspìvku si mùžete nechat poslat odkaz pro smazání pøíspìvku na svùj email (pokud jste ho uvedli)

Jako správce knihy mùžete smazat pøíspìvek zadání loginu a hesla do BlueBoard.cz

Login:
Heslo:

Petr

Odpovídáte X

karas

MOTOKOLA reaguje:

všechny produkty na těchto stránkách nejsou legislativně MOTOKOLA, ale jízdní kola s pomocným motorkem (používají k přenosu hnací síly třecí váleček) tj. platí to samé jako u jízdního kola.

Policií je přilba vyžadována jen pro cyklistu mladší 15 let.

U produktů jiných výrobců, kteří používají k přenosu hnací síly řetěz/řemen popř. mají větší výkon motoru jak 1kW nebo je motor pevnou součástí jízdního kola, tak poté spadají do legislativní kategorie MOTOKOLO / MOPED a pak je třeba mít ŘP sk. AM, přilbu, schválení tech. způsobilosti, pojištění atd. Jako na každém jiném mopedu.

Odpovídáte X

Petr

MOTOKOLA reaguje:

Ano, tak to by šlo. Felt Destination a Felt Impact je na skladě Feltu a lze motor namontovat na tyto modely. Cena je 31 000 Kč u Dest. a 27 500 Kč u Felt Impact ( s DPH a s motorem Honda GX35 ).

Odpovídáte X

Petr

MOTOKOLA reaguje:

Dobrý den, jakou fotku kola Destinational máte na mysli? Tento model nebyl v nabídce.

Odpovídáte X

Petr

MOTOKOLA reaguje:

Dobrý den, obecně se dá říci, že standardní plášť (např. Rubena Cobra APS RS) má střední životnost 1200 - 1500 Km. Může být více či méně. Na životnost pláště má vliv více faktorů. Pokud by jste chtěl větší životnost pláště, dá se zvolit např. odolnější SCHWALBE MARATHON Green Guard B/B+RT. Zde rozhoduje především složení směsi pláště a tvar jeho desénu. Obecně na kratší životnost pláště má vliv hmotnost jezdce nad 110 Kg. Jízda v prudkých kopcích bez příšlapu. Nedostatečné nahuštění pláště ( správně má být 3,5 atm.) Nedostatečný přítlak nástavby na plášť (dochází k broušení a nikoli odvalování). Dále pokud je plášť nový a třecí váleček také, tak je třeba plášť více šetřit z důvodu toho, že plášť zatím není zaprášený a má takřka nulový prokluz v kombinaci s novým třecím válečkem, na kterém jsou napečena nová ostřejší zrna karbidu wolframu, které zatím nejsou ohlazena a pokud by jste vyjel hned na prvních jízdách do prudkých kopců bez příšlapu, tak by plášť více trpěl. Třecí váleček je opatřen nástřikem zrn CW, které se po nějaké době povrchově oleští a pak je životnost pláště vyšší (střední životnost válečku je 5000 Km). Plášť se po cca 100 km zapráší/otlačí a pak již nedochází k jeho většímu opotřebení a můžete jej zatěžkávat i jízdou v prudkých kopcích. Tj. pokud je vše nové, tak se snažíte vše zajet běžnou jízdou. To samé platí i o motoru, ten je třeba také zajet. Cca 200 Km je plné zajetí motoru, poté se zvedne jeho výkon a sníží spotřeba paliva. V ceně nástavby máte dva pláště tj. můžete první plášť částečně sjet na zadním kole a poté jej dát na přední kolo a neopotřebovaný z předního kola dát na zadní. Nemusíte mít obavy, po krátké době se každý naučí správně používat motokolo k jeho plné spokojenosti s menší spotřebou paliva i pláště.

Odpovídáte X

PetrE-mail

MOTOKOLA reaguje:

Dobrý den,

Vyhláška 341/2002 se občas novelizuje, ale příloha č. 13, ve které se hovoří o pomocných motorech pro jízdní kola zůstává stále stejná. Přitvrzuje se např. jízda pod vlivem alkoholu na jízdním kole.

V tomto ohledu je docela úsměvná propagace vinařských cyklostezek vedením jihomoravského kraje. ">http://www.michalhasek.cz/jihomoravskykraj/a4486.html

V podstatě je to nabádání k trestnému činu… Jedině mě napadá, že propagace je určena pro politiky, neboť ti mají kvalitní imunitu pro jízdu pod vlivem...

"Naměřená hodnota mě naprosto šokovala, naprosto vylučuji, že bych po skleničce alkoholu s takovým časovým odstupem mohl jevit jakékoli sebemenší známky opilosti," zdůraznil. Podle poslance výsledek dechové zkoušky neodpovídá realitě, proto jej odmítá. To, že se strážníkům prokázal poslaneckým průkazem, vysvětlil dnes Šejch tím, že občanský průkaz ztratil stejně jako řidičský průkaz. Poslance zastavila hlídka městské policie v noci v Brně, když projížděl Malátovou ulicí v protisměru a dle přístroje má v krvi asi 2,4 promile alkoholu.

Od 22.8. platí novela zákona o silničním provozu

Cyklista už nebude trestán pokutou za to, že při dopravní nehodě zraní sám sebe, stejně jako za banální zranění ostatních; nově navíc platí, že pokud bude zraněna osoba blízká, viníku nehody hrozí trest jen tehdy, pokud to navrhne sama zraněná osoba blízká.

Od 1.7.2006 platí nový zákon o silničním provozu 411/2005 Sb.

Paragraf 58, odst. 1 - Povinná přilba do 18 let (dříve do 15 let)

Cyklista mladší 18 let je povinen za jízdy použít ochrannou přilbu schváleného typu podle zvláštního právního předpisu a mít ji nasazenou a řádně připevněnou na hlavě.

Paragraf 17, odst. (2) Dávat znamení při předjíždění cyklistů

Řidiči mají vůči nim více povinností. Například musí vždy dávat znamení o změně směru, když cyklistu předjíždějí, a to i když skoro neotočí volantem. Zákon však výslovně říká, že řidič smí předjet cyklistu i v křižovatce.

Citelnější postih také čeká cyklistu, který pojede opilý. Nově totiž existuje trestný čin "nedovolená jízda pod vlivem alkoholu" a vztahuje se i na cyklisty. Od 1. července 2006 budou jezdit řidiči na silnicích podlenovýchpravidel. Cyklista tak bude moci dostat za jízdu pod vlivem alkoholu či za kouření na kole ve správním řízení pokutu 15.000korun, či dokonce rok vězení.

Cyklista může dostat ve správním řízení pokutu až patnáct tisíc korun. I když bude mít řidičský průkaz na řízení auta, za opilost na kole o něj nepřijde. Kolařům se body strhávat nebudou.

Zdroj:http://cestovani.idnes.cz/cena-za-pivo-na-kole-treba-rok-za-katrem-dya-/ig_kolo.aspx?c=A060627_150915_ig_kolo_tom

Zdroj:http://cestovani.idnes.cz/cena-za-pivo-na-kole-treba-rok-za-katrem-dya-/ig_kolo.aspx?c=A060627_150915_ig_kolo_tom

Připravuje se novelizace cykloznačení a způsobu jízdy jízdních kol v pruzích… viz návrh:

http://www.bicybo.cz/download/navrh_lz.pdf

Zde je dopravní politika 2005-2013 schválená vládou:

http://www.bicybo.cz/download/dppvf.pdf

Plus trochu opakování:

§ 53 Chůze

(4) Je-li zřízena stezka pro chodce a cyklisty označená dopravní značkou "Stezka pro chodce a cyklisty", nesmí chodec ohrozit cyklistu jedoucího po stezce.

(5) Je-li zřízena stezka pro chodce a cyklisty označená dopravní značkou "Stezka pro chodce a cyklisty", na které je oddělen pruh pro chodce a pruh pro cyklisty, je chodec povinen užít pouze pruh vyznačený pro chodce. Pruh vyznačený pro cyklisty může chodec užít pouze při obcházení, vcházení a vycházení ze stezky pro chodce a cyklisty; přitom nesmí ohrozit cyklisty jedoucí v pruhu vyznačeném pro cyklisty.

(7) Osoba vedoucí jízdní kolo nebo moped smí užít chodníku, jen neohrozí-li ostatní chodce; jinak musí užít pravé krajnice nebo pravého okraje vozovky.

(8) Osoba pohybující se na lyžích, kolečkových bruslích nebo obdobném sportovním vybavení nesmí na chodníku nebo na stezce pro chodce ohrozit ostatní chodce.

Co se týče Vaší otázky, zda elektrický nebo benzínový pohon

Elektrokolo je vhodnější na občasné vyjížďky např. 2-3 týdně pár kilometrů po městě nebo krátký výlet o víkendu. Dojíždění do centra města, cykostezky, pro souběžnou jízdu s cyklistou bez motoru atp. To je naprosto bez problémů a elektrokolo to zvládne. Ovšem musíte stále šlapat a to i když nechcete. Systém páčky na řídítkách je u elektrokol již zakázán. Musí být snímač v klikách.

Elektrokolo se nehodí pro každodenní jízdu s velkým nájezdem kilometrů nebo do hor s velkým převýšením popř. pro jízdu v zimě pod bodem mrazu a to z důvodu baterie. Malá kapacita, nízká životnost, malý výkon motoru 250W, dlouhé nabíjení + nízká životnost v mrazu a také její vysoká cena (cca 1/3 až ½ ceny elektrokola).

Benzínový pohon se hodí pro velkou zátěž kilometrů a to i 100-200 za den + svižnou jízdu o vysokém čistém výkonu 1000W.

MOTOKOLA reaguje:

OPRAVA ODKAZU K VINAŘSKÝM CYKLOSTEZKÁM původní odkaz není funkční.

http://www.michalhasek.cz/jihomoravskykraj/a4486.html

Odpovídáte X

scholyE-mail

MOTOKOLA reaguje:

Dobrý den, ke každé prodané nástavbě je malá kartička, ve které je uvedena informace o tom, že výrobek splňuje vyhlášku 341/2002. Do současné doby se nestalo, že by se vyskytl problém s policií. Pokud by ovšem taková situace nastala, tak případnou pokutu na místě neplatit a nechat záležitost jít do správního řízení, kde se dá vše doložit. Pokud zaplatíte pokutu na místě, již není možný dodatečný přezkum. Pokud zaplatíte na místě, tak vyjadřujete souhlas s pokutou. Pokud kartičku nemáte, tak mi pošlete výrobní číslo motoru (GCAST XXXXXX) , dohledám zda se jedná o náš výrobek a kartičku následně zašlu.

Odpovídáte X

eduardE-mail

MOTOKOLA reaguje:

21.7.2011 (16:09)X

Dobrý den, FELT BANDIT je starší barevná varianta Chopperu od Feltu. Každý rok mají jinou barevnou variantu a jiný název. V současné době je pod názvem FELT SCYTHE v barvě černá a lze jej zakoupit. Viz sekce obchod - Motorové nástavby a motokola v ceně bez motoru 14 000 Kč a motorizované pomocí Honda GX35 v ceně 29 000 Kč s DPH.

Odpovídáte X

Anonymní dotaz

MOTOKOLA reaguje:

Ano na motokolo z obrázku musíte mít ŘP sk. AM, schválení o provozu stačí

hromadné + povinné ručení. Pokud prodejce uvádí opak, uvádí Vás v omyl.

Nedávno jsem komunikoval s policií v Pardubicích, zastavili řidiče, který

jel na podobném stroji a nevlastnil ŘP. Řeší se pokuta 50 000 Kč ve správním

řízení. Policie to zatím moc neřeší, jen namátkově, ale bude přituhovat...

Velký problém by byl, pokud by jste přišel o ŘP a navíc byl v podmínce za spáchání nějaké nehody nebo byl navíc pod vlivem alkoholu, to by již silniční kontrola nebyla taková legrace, ale i těch 50 000 Kč ve správním řízení stačí .

Produkty na naších stránkách legislativně nejsou motokola, ale pomocné

motorky na jízdní kola potažmo jízdní kola.

Odpovídáte X

Jindřich PiprekE-mail

Odpovídáte X

Jiří

MOTOKOLA reaguje:

Dobrý den, problém je s největší pravděpodobností ve víčku nádrže. Nejde přes něj vzduch do nádrže a tím vzniká podtlak. Stačí protočit několikrát víčko popř. upravit pryž uvnitř víčka. Víčko nemá dirku jako tradiční víčko, ale vzduch jde do nádrže kolem závitu. Tj. když přidáte plyn, tak motor nemá benzín. Popř. jak píšete daný problém se projeví až po 15 minutách jízdy, kdy se vytvoří v nádrži podtlak. Při odšroubování víčka můžete slyšet zasyčení, pak je tam podtlak.

Jiří reaguje:

Takže sem ventil víčka vyčistil a nic, pořád stejný problém. Nemůže to dělat třeba olej? Když ho naliju až po okraj, tedy na povolené maximum a pak se zahřeje, zvýší se objem a to o dost? V příručce píší že i větší objem oleje může zapříčinit poruchu motoru. Zkusím nalít olej jen do prostředka měrky, pořád tam bude rezerva od minima.

MOTOKOLA reaguje:

Dobrý den, olej Motorex Scooter 10W/40 jsem nezkoušel. Používám doporučený plně syntetický olej Shell Helix Ultra 5W/40, který má větší rozsah pracovních teplot a jiný olej nedoporučuji. Po běhu motoru je oleje v nádržce více, neboť v olejové nádržce je vrtulka, která olej našlehá a pak se ho zdá více. Nedoporučuji dávat méně oleje než po vnější okraj plnícího hrdla, může dojít k přidření motoru. Je tam problém s přívodem vzduchu nebo benzínu. Zkuste ještě jízdu s minimem benzínu a bez víčka nádrže zda to přeci jenom není chyba ve víčku. Pokud ne, tak by byl problém pravděpodobně v karburátoru např. špatná membrána nebo nečistoty. To bych pak doporučoval zajít do servisu zahradní techniky certifikované Hondou viz.: http://www.hondastroje.cz/prodejci.html

nebo jej zaslat přímo do

SERVIS

BG Technik cs, a.s., Honda Power Equipment,

U Závodiště 251/8 (z ulice Strakonické),

Praha 5 - Velká Chuchle, 159 00

Odpovídáte X

HamršmídE-mail

MOTOKOLA reaguje:

Dobrý den, motorovou nástavbu lze snadno namontovat svépomocí v domácích podmínkách. Co se týče zkušební jízdy, tak je opravdu možné jen Brno. Telefonické kontakty na zákazníky z důvodu ochrany osobních údajů není možné poskytnout. Můžete zde na stránkách uvést svůj kontakt a případný vlastník motokola z Vašeho kraje se Vám může ozvat. Jinak bohužel budete muset přijet do Brna. Co se týče výkonu motoru, nemusíte mít obavu. 1000 W je max. co může být na motokole použito oproti 250 W elektrokola.

Odpovídáte X

jojo

Odpovídáte X

monty

Odpovídáte X

FerdinandE-mail

MOTOKOLA reaguje:

Dobrý den, odpověděl bych Vám na mail, ale bohužel se mi nezobrazuje.

Hmotnost jezdce 115-125 Kg + dojezd bez tankování 150 Km s častým velkým stoupáním 10 proc., tak pro toto není motokolo vhodné. Takové velké nároky, Vám motokolo nesplní, pokud jízdu nebudete brát i jako sportovní věc, tj. že si občas přišlápnete atd. Je to pouze více méně pomocný motor na jízdní kolo a nejedná se o moped, který Vám splní požadavky, které uvádíte.

jojo reaguje:

na také jazdenie je lepšia dvojrýchlostná babeta 210 a máte to aj ovela lacnejšie ale treba nato vodičák,TP,poistenie a tažku prilbu

Odpovídáte X

Jiří Turnovský

MOTOKOLA reaguje:

Dobrý den, pro rok 2011 jsou zatím nachystány tyto novinky:

* FELT Q700 s motorem Honda GX35

kvalitně vybavené motokolo, Přesmykač: Shimano Deore FD-M531,

Přehazovačka: Shimano SLX, Vidlice: RockShox Dart 2 zdvih 100 mm, Řazení: 27 rychlostí, barva černo-červená, Materiál rámu: Felt 6061 Double Butted Alu motokolo je již skladem a nachystané k odběru. V ceně 27 500 Kč

* PATROL s motorem Honda GX35 v nové barvě černo-stříbrná se stříbrným U-profilem držícím motor. V současné době je barevná varianta PATROL kola černo-červená, která zůstane také v nabídce. Již je také skladem. cca příští týden budou tyto dvě kola přidána na web.

* Dále se chystá jízdní kolo s dámským rámem na 28palc. kolech a další kolo obdoba modelu PANDORA pro jízdu po městě s košíkem na nákup.

Odpovídáte X

Zdeněk ZelenkaE-mail

Jiří Turnovský reaguje:

Pane Zelenka, jsem velikým fandem všech kol ať již moto nebo elektro. Výhody a nevýhody musí každý zvažit sám. Nyní mám elektrokolo osazené baterií Lithium 36V/10 Ah jejíž cena je 7.000,- Kč. Dojez kola je BEZ šlapání cca 25km dle terénu pouze na akcelerátor ( ten ale bude díky EU nyní zakázán - nebo zakázán již je ) a s příšlapem, hlavně v kopcích je dojezd 35-50 km - vše je opravdu závislé na terénu. Tím ale veškerá plus elektra končí - nabíjení 4-5 hod. Vás časově omezuje.Tak musíte nejdříve posuzovat k jakým účelům budete kolo využívat... U motokola je nespornou výhodou dojezd, který je vlastně limitován pouze rezervou benzínu, kterou si s sebou vezete.

Motokola.cz - očekával jsem nějaké novinky ve výběru pro rok 2011, chystáte je?

MOTOKOLA reaguje:

Dobrý den, akce MOTOKOLÁČ v Roztokách proběhla, ale začala v restauraci u Šraňků, kde byl i sraz. Bohužel organizačně se zcela vyhnula akci JÍZDA VETERÁNŮ, což jsem nevěděl a předpokládal, že je sraz na veteránech. Váš telefonát mě zastihl při příjezdu do Prahy, kdy se mi i vybil telefon sice jsem později přehodil baterií, ale za jízdy jsem již nevolal. Zdržel jsem se průjezdem Prahy kvůli marathonu a při příjezdu do Roztok, již běžel program Motokoláče. Z důvodu mého opožděného příjezdu jsem musel řešit již jen věci na místě. Schůzku s partnery, kteří na mě též čekali + i moji účast s kolegou na vlastním závodě motokol, kde již nebyl čas obvolávat zmeškané hovory, za což se dodatečně omlouvám.

Odpovídáte X

MUFE-mail

MOTOKOLA reaguje:

Dobrý den, dle mého názoru několik postřehů:

Elektrokolo je vhodné na krátké vyjížďky po městě, na nákup popř. víkendové projížďky po cyklostezkách. Pro tento provoz je elektrokolo velmi vhodné a splní zcela Vaše požadavky. Elektrokolo není vhodné na dlouhé vyjížďky, udávaná kilometráž 80 km na jedno nabití je zcestná. Současné modely elektrokol používají jen systém PEDELEC tj. stále šlapete a motor pomáhá. Neujedete 80 km bez šlapání! Není vhodné do kopcovitého terénu. Velmi slabý výkon jen 250 W. Pokud zapnete u elektrokola v kopcovitém terénu max. výkon 250W tak Vám baterie vydrží cca 10-20 km. Elektrokolo není vhodné ke každodennímu používání z důvodu velmi drahé baterie. Přibližně elektrokolo v ceně 35 000 Kč má baterii v ceně 12 000 Kč. V případě každodenního použití včetně zimního období Vám baterie vydrží rok. Záruka sa na baterii nevztahuje. Sporný přínos pro životní prostředí. Při jízdě sice neprodukuje žádné spaliny, ale ke svému provozu potřebuje proud, který se stále vyrábí v kouřících elektrárnách na fosilní palivo. Výroba a následná likvidace baterií je velmi zatěžující pro životní prostředí.

SHRNUTO:

- KRÁTKÝ DOJEZD

- MALÝ VÝKON 250 W

- ZDLOUHAVÉ NABÍJENÍ

- DRAHÁ BATERIE

Motokolo se 4-takt motorem Honda GX35 je vhodné na každodenní používání a velkým nájezdem kilometrů včetně zimního období kdy teplota klesá i k -10 °C bez snížení životnosti motoru popř. ztráty výkonu. Velký výkon 1000 W, který je stálý a nekolísá. Můžete šlapat, ale také nemusíte vůbec. Benzín NATURAL 95 na každém rohu. Popř. můžete mít s sebou láhev na benzín a mít akční rádius ve stovkách kilometrů za den. Spotřeba kolem 1 Litru na 100 km. (platí pro 90kg. jezdce a rychlosti 25km/h a běžného terénu ). V případě jízdy stále na plný plyn cca 35-40 km/h a hmotnosti jezdce 90 kg v kopcích jde spotřeba kolem 2 litru/100 km. Benzínové motory jsou na trhu více jak 100 let a firma Honda jako největší výrobce motorů na světě je dovedla ke špičce a to jak výkonově, tak i k dlouhé životnosti motoru.

Odpovídáte X

Zdeněk ZelenkaE-mail

MOTOKOLA reaguje:

18.4.2011 (20:47)X

Startování 4-taktního motoru Honda GX35 je velmi snadné a zvládne jej každý schopný jízdy na jízdním kole. Použití minimální síly je dáno z důvodu dekompresního startování. Při zatáhnutí za lanko startéru velmi lehce a minimální silou motor z 90 proc. motor nastartuje hned napoprvé. Při startování jsou otevřeny ventily tj. nepřekonáváte kompresi válce jakou u dvoutaktního motoru. cca je nutné vyvinout pouze 1/5 sílu ve srovnání s dvoutaktním motorem. Motor Honda GX35 použivají i starší občané, kteří mají problém se startováním dvoutaktních motorů. V Č. Budějovicích nebudeme, ale je možné vyzkoušet jízdu na motokole v Brně popř. 8. května na srazu motokol v Roztokách u Prahy. viz. úvodní stránka. Pokud by jste si chtěla jen vyzkoušet nastartování motoru, tak můžete navštívit jakoukoli zahradní techniku, kde prodávají křovinořezy s tímto 4-taktním motorem Honda GX35. Je to velmi spolehlivý rozšířený model motoru.

Odpovídáte X

Martin SchillerE-mail

MOTOKOLA reaguje:

Montáž za použití motoru Honda GX25 je možná, ale doporučoval bych menší průměr třecího válečku cca 19 - 21 mm a to z důvodu menšího výkonu motoru oproti Honda GX35 a tím pádem rychlejšímu náběhu motoru do vyšších otáček. Nicméně výkon motoru GX25 je na Váš účel dostatečný. Pokud by jste chtěl provést montáž standardní sady motorové nástavby, kterou prodáváme na jízdní kola, je nutné mít na koloběžce klasickou zadní vidlici do V. Pak je možné motorovou nástavbu bez problému upnout na zadní vidlici koloběžky bez její další úpravy. Běžně máme skladem vhodné pláště průměru 20/24/26/28 palce.

Atef reaguje:

Odpovídáte X

antonín DodekE-mail

MOTOKOLA reaguje:

Odesláno.

Odpovídáte X

Líbil se článek? Sdílejte ho s přáteli
Kde nás najdete

Motokola výroba s.r.o
Klíny 51, Brno 615 000

Kontakty
(Po-Pá, 8-16 hod.)
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz